For familiepublikummet spilles Hit eit steg og Den uendelige historien nå i høst, og så kommer Julekveld med Teskjekjerringa fram imot jul.

For de voksne fortsetter suksessen fra tidligere år når vi spiller komedien Grevinnen og hovmesteren 0.6 i forbindelse med julebord i Kafé Kurt. Den velkjente klassikeren er utgangspunktet for årets show, hvor det fabuleres enda et steg videre på hva som skjer etter middagen. Blir det nachspiel? De fleste har nok gledet seg til den dagen de kunne dele gode opplevelser med venner og kollegaer uten å måtte tenke på kohorter og avstand, og det merker vi godt på salget av julebord, forteller markedsleder Kjersti Solenes.

At vi nå kan selge alle seteplassene er til glede både for publikum og oss, forteller Solenes. Flere av Riksteatrets forestillinger ble tidlig utsolgt, men etter gjenåpningen har vi nå kunnet legge ut mange flere billetter for salg. Are Kalvø toppar VG-lista har mottatt strålende kritikker og showet kan oppleves i Molde allerede 15. oktober. Ledige billetter også på Detektivbyrå nr 2 og Teaterkonsert Sundfør.

Teaterfest arrangeres i samarbeid med teatrets venneforening, og ble flyttet fra vår til høst. Noe av programmet i salg, fullstendig program offentliggjøres i løpet av neste uke. Følg med!

- De viktigste smitteverntiltakene vil fortsatt være at hver enkelt vasker hendene, og hånddesinfiserende middel vil fortsatt være tilgjengelig i alle publikumsområder. – Det er fremdeles viktig at publikum holder seg hjemme hvis en er syk. Vi fortsetter derfor ordningen med at man kan refundere billettene ved sykdom, fordi det er viktig for oss at publikum fremdeles skal føle seg trygge når de besøker Teatret Vårt, forsikrer Solenes og ønsker alle velkommen til Teatret Vårt.